کد خبر 434446
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

حجت الاسلام هادی صادقی افزود: اگر بی احترامی از هریک از همکاران دیدند می توانند به سه مرجع رجوع کنند هم سامانه تلفنی قوه قضائیه وجود دارد که به آن پیام ارسال کنند و هم به حفاظت و اطلاعات مراجعه کنند و هم رسما طرح شکایت به دادستانی انتظامی قضات ببرند.

به گزارش مشرق، معاون فرهنگی قوه قضائیه در نشست خبری روز گذشته در پاسخ به سوالی در مورد بی احترامی برخی قضات به مردم و اینکه آیا قضات بی ادب جریمه می شوند، گفت: دو نکته را باید لحاظ کرد اینکه مردم هم باید احترام همکاران را نگهدارند. آنها هم مشغول انجام وظیفه اند باید طبق قانون عمل کنند. و همکاران ما هم گاهی شکایت دارند که مردم هم رعایت نمی کنند و همین باعث بی احترامی متقابل می شود.

حجت الاسلام هادی صادقی افزود: اگر بی احترامی از هریک از همکاران دیدند می توانند به سه مرجع رجوع کنند هم سامانه تلفنی قوه قضائیه وجود دارد که به آن پیام ارسال کنند و هم به حفاظت و اطلاعات مراجعه کنند و هم رسما طرح شکایت به دادستانی انتظامی قضات ببرند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • شهروند ایرانی ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    مسؤولین محترم قوه قضائیه خواهشمند است نسبت به موضوعات 1- کم سوادی و به روز نبودن مطالعات و معلومات حقوقی برخی قضات محترم 2- پرخاشگری و بی احترامی و عدم رعایت شؤون شهروندان و متهمین (کسانی که هنوز مجرم بودنشان اثبات نشده) توسط برخی از قضات، بررسی تحقیق و اتخاذ تدابیر لازم فرمایند.
  • احد ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    سلام پس کو شماره.این شماره ها رو اگه میخوان جا بندازن و مردم راضی باشن باید روی بنر بزنن دم درب ورودی دادگاه ها.من اینقد شکایت دارم و داشتم که جایی دستم بند نبوده.برای قضاتمون متاسغم و اینو هرکسی از مسئول تا مردم عادی هم میدونه.
  • پیراسته فر ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    این سامانه شماره ندارد؟
  • یک کارمند ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    3 0
    یک کارمند هستم روزی برای ضمانت شخصی به دادگاه رفتم در شعبه را زدم وارد شدم سلام دادم بجای جواب سلام قاضی که تنها نشسته بود با فریاد بلند گفت برو بیرون چه کسی به تو اجازه داد که وارد بشی ؟؟؟ بعد از 2ساعت گفت بیائید داخل چند سوال همراه تحقیر از بنده پرسید در حالی که با قاتل جانی هم چنین برخوردی نمیشه !!تازه بنده رفته بودم که ضامن شخصی بشم که بازداشت نشه آنها هم بخاطر دعوا به دادگاه رفته بودم باخودم گفتم همین رفتارها باعث نارضایتی مردم میشه وخواسته وناخواسته همه اینها به پای نظام نوشته میشه اگه ما سی یا چهل نفر چنین قضاتی داشته باشیم که کم هم نیستند دیگه احتیاجی به دشمنی اسرائیل نداریم چون این آقایان از اسرائیل هم بیشتر برای نظام ناراضی جمع می کنند
  • مظلوم ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    5 1
    بنده به محضر آقای قاضی رفتم در ساعت مقرر شده سلام دادم در جواب میگه ها چیه چی میگی گفثم بابت پروندم آمدم که غیابی رای دادین میگه خوب که چی گفتم اومدم از خودم دفاع کنم میگه برو لایحه بنویس گفتم ی مطالبی هست باید شفاهی بگم میگه نفهم نمیفهمی داد میزنه برو بیرون. اینم از قضات عادل پیرو دین علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس